Bus Salon vznikl ve spolupráci Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR) a známého herce Václava Kopty. Z natáčení, které trvalo jen neuvěřitelných 23 dní, vzniklo 33 klasických epizod a 5 bonusových videí. „Bus Salon je rozhodně náš nejzásadnější marketingový počin a byla by škoda, kdybychom s ním dál nepracovali. Jednotlivé díly jsou natočené nadčasově, proto jsme od začátku věděli, že chceme seriál využívat jako komunikační nástroj dlouhodobě a ne jednorázově. Věříme, že si Bus Salon na Streamu najde další velkou skupinu fanoušků,“ sdělil předseda odborné skupiny Marketing při SDP ČR Slavoj Dolejš.

Václav Kopta se štábem dorazil i do města pod Ještědem, kde natáčel společně se čtyřmi zaměstnanci Dopravního podniku měst Liberec a Jablonec nad Nisou (DPMLJ). Mezi nimi nechyběl například dopravní specialista a předseda Boveraclubu Tomáš Krebs, energická revizorka Ilona Opiolová či Michael Kopecký, který v podniku působí už přes třicet let a začínal ve vozovně tramvají. „V tomto díle se věnoval Václav Kopta uzavření metrového rozchodu kolejí mezi Libercem a Jabloncem, poté proběhla i dotáčka z velké akce Loučení s metrovkou,“ informovala mluvčí DPMLJ Martina Poršová.

Bus Salon v Liberci

Zdroj: Youtube

Seriál, ve kterém herec Václav Kopta představuje moderní vozidla, historické skvosty, odkrývá zajímavá místa a povídá si s kolegy dopraváky o jejich pracovním a někdy i soukromém životě, zabodoval nejen u diváků, ale také u odborné veřejnosti. Loni v září získal první cenu soutěže Zlatý středník v kategorii Auto-moto a doprava, v této kategorii zvítězil v silné konkurenci projektů společností Škoda Auto, Volkswagen Group, Zásilkovna a České asociace pojišťoven.

„Autobusy byly Vaškovou vášní už od dětství a natáčením Bus Salonu si prý splnil svůj životní sen. Téměř v každém městě vyjel Vašek do ostrého provozu bez jakékoliv předchozí přípravy a v několika případech dokonce na ostré lince s reálnými cestujícími. Celkem se natáčelo v rekordním čase 23 dní,“ přiblížil natáčení Jiří Nevečeřal z agentury EventHouse, který měl výrobu na starost.