Liberec/ Cesta do Mladé Boleslavi, nebo alespoň na nejbližší poštu. Podobné vyhlídky zřejmě čekají některé zákazníky Obchodního centra Nisa, které v současné době prochází rozsáhlou přestavbou.
Zdejší obchody sice na poslední chvíli před uzavřením nabízely obrovské slevy na své zboží, poté se však přestěhovaly jinam, nebo úplně zanikly.
Mnozí zákazníci tak místo o výhodném nákupu dnes hovoří o vyhozených penězích. Mají totiž potíže s reklamacemi zakoupených předmětů.
„V elektru, které sídlilo v přízemí obchodního centra, jsem si před časem zakoupila přehrávač kompaktních disků. Zhruba po měsíci však přestal fungovat. Přestože na něj mám stále záruku, nemám jej kde reklamovat. Nikde jsem se totiž nedozvěděla, kam se elektro přesunulo,“ postěžovala si Deníku Kamila Šimková.
Výskyt podobných případů Deníku potvrdila také Renata Kodadová, mluvčí developerské společnosti ING Real Estate, která centrum vlastní.
„Víme o tom. Pro zákazníky z toho důvodu funguje zelená linka nebo se mohou písemně obrátit na naší společnost. Informace o jednotlivých nájemcích jim jsou navíc k dispozici u informačního pultu vedle prodejny obchodu Hypernova. Každopádně se stížnostmi zákazníků zabýváme a všechny reklamace se snažíme posílat nájemcům, kterým jsou určeny,“ řekla mluvčí.
Bez větších potíží mohou své reklamace vyřídit například zákazníci obchodu C&A Moda ČR či prodejny obuvi Baťa. Oba obchody se přestěhovaly do obchodního centra Géčko. Horší to ale mají lidé, kteří chtějí reklamovat zboží z prodejny obuvi společnosti Humanic. Nejbližší pobočka totiž sídlí v Mladé Boleslavi. Po některých prodejcích však jakoby se slehla zem. Zmiňovanou prodejnu elektra se totiž Deníku vypátrat nepodařilo.
„V takovém případě je lidem potřeba doporučit jediné. Aby kontaktovali živnostenský úřad a pídili se potom, kde je nejbližší provozovna tohoto prodejce. Jednodušší je to samozřejmě v případě právnických osob, kde se stačí obrátit přímo na sídlo dané společnosti,“ uvedl Ondřej Macoun z liberecké pobočky Sdružení obrany spotřebitelů (SOS).