„Přemek byl přemýšlivý herec, spolehlivá a nepostradatelná opora ansámblu a vzácně poctivý divadelník tělem i duší. Zůstane po něm velké prázdno,“ uvedlo divadlo ke smutné zprávě.

Do činohry Divadla F. X. Šaldy přišel ze Západočeského divadla v Chebu. Vytvořil zde dlouhou řadu rolí, rád vzpomínal na Maurice v Carrièrově Terase (režie Petr Palouš, 2002), Leslieho v Albeeho Pobřeží (režie Pavel Palouš, 2005), Noaha (Bejka) v muzikálu Donaha! (režie J. Ďurovčík, 2005) nebo Horacia v Hamletovi (režie Petr Palouš, 2005). Na jaře tohoto roku vytvořil jednu z hlavních rolí v inscenaci Alois Nebel: nezapomenutelného Němého, který zápasil s osudem a nevyléčitelným smutkem.

Všechny jeho postavy byly vždy spjaté s jeho svéráznou energií i povahou – rvaly se s tím vším, co člověka fatálně omezuje, a podléhaly nespravedlnostem světa se smutkem i osobitým humorem. Takový byl i jeho vyděrač z donucení Reg v černé komedii Naše sebrané trable (režie Petr Palouš, 2019) nebo přízemně filozofující sluha Alan v Molièrově Škole žen (režie I. Rajmont, 2015).