“Nový produkt vyvíjí pro především střední Evropu foodstudio v Paříži. Tam odborníci vymýšlejí, jak to udělat, aby pokrm nejen lidem chutnal, ale také to, aby se dal rychle připravit i sníst. Prodáváme totiž lidem jídlo i do auta,“ vysvětlila držitelka licence k provozování obou libereckých McDonaldů a jejich vedoucí Ivana Černá.

McWrap, což je tortilla, naplněná masem, zeleninou a sosem, navazuje na oblíbený předchozí produkt – McRoll. „Placka s kuřecím masem, zeleninou a dalšími ingrediencemi, měla u zákazníků úspěch. Poptávka po ní stoupala. Kupovali si ji lidé, kteří dávají přednost lehčímu a zdravějšímu jídlu. Proto McDonald's přišel s novinkou, McWrapem,“ upřesnila Ivana Černá.

Řetězec od včerejška nabízí lidem tří druhy McWrapů, s hovězím masem, smaženým kuřecím masem a grilovaným kuřecím masem. Nejméně kalorický je McWrap s grilovaným masem. Při jeho přípravě totiž nepoužívají kuchaři žádný tuk. Cena nového výrobku je stejná, jako byla u McRollu, což je 75 korun, anebo 109 korun jako součást menu.

V každé z obou McDonald's v Liberci, na náměstí Dr. Edvarda Beneše i u obchodního centra Nisa, pracuje 50 až 60 lidí. Z toho počtu tvoří třetinu stálí zaměstnanci, zbytek jsou brigádníci, většinou studenti.

„Krize nám hraje do karet. Dříve jsme lidi těžce sháněli, nyní si můžeme vybírat,“ podotkla vedoucí obou restaurací s tím, že zatímco v občerstvení v pěší zóně na náměstí převažují mezi zákazníky studenti, u Nisy to bývají podnikatelé a rodiny s dětmi. Nejvíc jde v Liberci na odbyt Bigmac a Cheeseburger.

„Pracuji v restauraci přes rok, a líbí se mi tu. Jsem ráda, že mám práci. Nevadí mi, že s přítelem dojíždíme do Liberce do práce až z Krásného Lesa,“ svěřila se Lucka, pracovnice McDonald's u centra Nisa. McWrap se zařadí do jídelníčku nastálo. „Nový pokrm nezavádí McDonald's každý rok, jde o něco vyjímečného,“ dodala Ivana Černá.