V budově libereckého magistrátu bude probíhat výměna podlahových krytin, což zkomplikuje lidem řešení náležitostí spojených s žádostí a vydáváním nových dokladů. Technické úpravy budou probíhat ve dnech 25. až 29. dubna a dotknou se oddělení, která mají na starosti vydávání občanských průkazů, cestovních pasů a evidence obyvatel na překážkách č. 15 až 21.

V praxi to bude vypadat tak, že ve čtvrtek 25. dubna bude pracoviště zcela uzavřeno od 12:00 a v pondělí 29. dubna bude uzavřeno naopak do 12:00. Je však nutné počítat s tím, že spuštění provozu bude probíhat v závislosti na funkčnosti technických zařízení. V pátek 26. dubna zůstane úřad standardně uzavřen, protože se nejedná o úřední den.

Stadion U Nisy.
Slovan Liberec má nového majitele. Šéfem bude klubová legenda

V době odstávky nebude možné vyřídit změnu trvalého pobytu, podat žádost o občanský průkaz, cestovní pas a ani vydávat vyhotovené doklady. Proto také doklady ve zrychleném režimu do 5 pracovních dní bude možné nabrat nejpozději ve středu 17. dubna (výdej těchto dokladů bude možný ve středu 24. dubna).

V případě potřeby lze požádat o občanský průkaz nebo cestovní pas u kteréhokoliv obecního úřadu obce s rozšířenou působností bez ohledu na trvalé bydliště.

Mohlo by vás zajímat: Textilana, Skloexport i Papírák. Ikonická místa Liberce čekají na nový příběh

Zdroj: Milan V.