Úvodní slovo převzal Tomáš Cibor z marketingové agentury Boomerang Comunication. Zaměřil se na nutnost kvalitního zpracování obsahu, který dopomůže k oslovení vhodné cílové skupiny a zvýší povědomí o dané značce.

„Tomáš se stihl dotknout mnoha témat, která je potřeba dobře rozmyslet, než se do obsahového marketingu pustíme, jako např. téma značky, jaký obsah tvořit, jaká jsou nejlepší média a jak měřit jeho dopad,” uvedl krajský mluvčí Filip Trdla.

Setkání se dále účastnil divadelní režisér a copywriter Martina Tichý, který si vzal na starost praktická cvičení spojená s tvorbou digitálního obsahu. Leona Jenčová, která pracuje jako šéfka marketingu liberecké digitální agentury SMWORKS ukazovala na skutečných situací z praxe, jak pomoci s tvorbou obsahu a jak moc je v tomto procesu důležitá komunikace.

Dorazil také marketingový ředitel Bílých Tygrů Liberec Dominik Jakubec. Ten přítomným ukázal, jakými metodami se svým týmem obsah tvoří a jak vnáší do marketingu Tygrů emoce.

Setkání pro marketéry uspořádala Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj. Cílem je podpořit dovednosti a znalosti místních podnikatelů.

„Jsem rád, že je o marketingové akce stále větší zájem a je to pro mě známka toho, že i v tomto tématu vytváříme v regionu opravdovou hodnotu, která se odráží v trvalém zájmu,“ uvedl liberecký radní Jiří Ulvr.

Mohlo by vás zajímat: Jahody zaplavily liberecké trhy i stánky. Běží i samosběr v Turnově, známe ceny

Jahody zaplavily farmářské trhy a stánky. | Video: Jiří Louda