„Těšili jsme se na dobrý oběd a pohodu. Nápoje jsme obdrželi po deseti minutách. Po zhruba stejné době se přišla zeptat servírka a udělala objednávku na čtyři hotová jídla z jídelníčku, protože minutky nedělají," popsala Deníku nespokojená návštěvnice Bohumila Rastrová. Ve výčtu stížností pak pokračovala. „Babičce donesli jídlo, ale bez příboru. Po další skoro čtvrt čtvrthodině přinesli jídlo mně, a s tím i příbory pro čtyři lidi, ale se třemi ubrousky," líčila rozhořčeně žena. O tom, že na čtvrtého strávníka servírka zapomněla a po hodině a čtvrt se přišla zeptat, co si objednal, už ani nechtěla mluvit. „Žádná omluva. Lituji, že jsem slíbila rodině dobrý oběd," psala Bohumila Rastrová.

V knize přání a stížností se tento ohlas objevil na státní svátek Dne vítězství. Do té doby jsou zde převážně kladné ohlasy. Najdete tu například postřeh, že by bylo vhodné umístit do restaurace i dětskou židličku. Někteří zase komentují rádio, které zde hraje.

Stejně jako rodina Rastrových se v krásný slunečný den, kdy bylo volno o státním svátku, na výlet na Libereckou výšinu vydaly stovky lidí. S návalem turistů si obsluha ale neuměla poradit. V knize přání a stížností se objevuje hned pod výtkou paní Rastrové dlouhé celostránkové hodnocení, kde převažují negativa. Zmínka tu byla i na obsluhu, která se neusmívá a působí, že ji vlastně zákazník obtěžuje.

„Víme o tom, se servírkami to řešíme. Do několika týdnů by sem měla přijít nová provozní s dlouholetými zkušenostmi a pořádně je proškolit," konstatoval provozní Liberecké výšiny Petr Patrman.

Jak dodal osmý květen byl pro Libereckou výšinu opravdu smolný. „Měli jsme tu lezce, kteří slanili věž. Probíhala zde i military akce. V restauraci bylo narváno. Vzali jsme proto na výpomoc dvě nové servírky," přiznává Patrman s tím, že ten den i spadl počítačový systém objednávek a do kuchyně se tak nedostala informace o několika stolech.

„Máme otevřeno teprve tři měsíce, vše se vylaďuje. Se servírkami jsme celou záležitost projednali," dodal provozní Liberecké výšiny.
Provozovatelé Výšiny se snaží řešit i výtky na adresu jídla. „Většinou nás lidi chválí, ale najdou se i nespokojení zákazníci. Je to všechno o lidech," řekl provozní Liberecké výšiny Petr Patrman.

Liberecká výšina dříve patřila k oblíbeným místům. Pořádaly se tu různé oslavy. V devadesátých letech byla dominanta uzavřená. Letos v únoru se po rekonstrukci návštěvníkům otevřela.