Akce se zúčastnilo 1085 vystavujících firem z 19 států. Nechyběla ani prezentace turistického regionu Jizerské hory. Expozice byla zaměřena na zimní i letní sezónu. Tradiční nabídka byla doplněna o aktualizovaný katalog ubytování, katalog sklářství, seznam prodejen skla a bižuterie a zimní vydání Jizerských novin. „Novinkou byly tematicky zaměřené brožury, které popisovaly průmyslové stavby převážně z 19. století - rozhledny, vodní díla, vodojemy, vodní turbíny, větrné mlýny, elektrárny a historické železniční tratě,“ informovala Deník Regina Fučíková z jabloneckého infocentra.

Obdobný zájem vyvolal i přehledný popis církevních památek, vesnických kostelíků, kapliček, božích muk, poutních cest a jiných dlouho zapomenutých míst. „Pomocí terénního zmapování těchto míst jsme návštěvníkům nabídli i možnost spojit prohlídku památek s pěším či cyklistickým výletem,“ doplnila Fučíková.
Za zmínku také stojí nový prospekt Singltrek pod Smrkem, v němž je popsána nově vybudovaná jednosměrná cyklotrasa u Nového Města pod Smrkem, která vede lesem po vrstevnici, takže skýtá maximální požitek z jízdy terénem, ale neohrožuje ani neomezuje druhé.

„Odborníci oceňovali, že je citlivě zakomponována do přírody a svou nenáročností je vhodná i pro malé cyklisty,“ vysvětlila Fučíková. Největší zájem byl o zimní a letní mapku Jizerských hor s přehledem nejdůležitějších zimních sjezdových areálů a běžkařských a cykloturistických tras. S tím souvisela i velká poptávka po katalogu ubytování.

„Často jsme se setkávali i s přáním nákupu vystaveného zboží z Preciosy. Zboží, bohužel, bylo určeno jen k výstavním účelům. Zájem poutal i fortel studentů Střední školy řemesel a služeb při výrobě skleněných figurek přímo nad kahanem,“ přiblížila situaci na veletrhu Regiontour Regina Fučíková.