Kolik nových řidičů autobusů se vám podaří přijmout za  rok?
Zhruba 30, ale přibližně stejný počet řidičů z různých důvodů odchází. Důvody jsou různé. Kromě důchodů jsou to osobní nebo zdravotní důvody

Co je k práci přivádí?  Bývá to z čistě existenčních důvodů nebo převažují fandové?
Důvody jsou různé. Často skutečně přicházejí fandové dopravy, lidé co rádi řídí, zájemci z úřadu práce nebo lidé, kteří se do kraje přistěhují a hledají práci.

Dokáží splnit podmínky nástupu? Případně co bývá nejčastějším kamenem úrazu?
Některé zájemce mohou odradit zdravotní prohlídky a psychotesty u dopravního psychologa, jiné náročnost kurzu či zodpovědnost, kterou si hned v začátku neuvědomí.

Zaskočeni bývají i zájemci o kurzy pro řidiče tramvají, kteří zjistí, že nejde jen o jakési „zaučení“, ale že svou náročností převyšuje kurz pro získání řidičského oprávnění skupiny D.

Kolik je mezi novými adepty nimi žen? A jsou s nimi, jako s řidičkami, lepší zkušenosti?
Zhruba pětina. Nedá se říci, že by byly lepší, jsou spíš více vidět. Cestující je vnímají mnohem pozorněji a pozitivně se to projevuje i v chování cestujících k ženám řidičkám.

Šéf odborů společnosti BusLine Jiří Kuchynka zmínil, že povolání řidičky je pro ženy atraktivní i kvůli stejným platovým podmínkám. Jak je tomu u DPMLJ?
Ano, i nás jsou  naprosto stejné platové  podmínky jak pro muže, tak pro ženy.