Své služby na veletrhu představilo na čtyřicet svatebních dodavatelů. „Jsme rády, že už třetím rokem můžeme pořádáním veletrhů přispět k propagaci svatebních dodavatelů, a tím i zjednodušit snoubencům přípravu jejich důležitého a krásného dne," řekla jedna ze zakladatelek agentury Svatby v Jizerkách Nikol Linke.

Nechyběly ani novinky v podobě speciálního svatebního menu hotelové restaurace Zlatý kohout či možnosti prohlédnout si designové pokoje hotelu. Letos myslely organizátorky i na maminky. „Otevřený byl dětský koutek s hlídáním a dílničkami,“ podotkla spolumajitelka agentury Svatby v Jizerkách Veronika Kiliánová.

Obě ženy své teoretické i praktické zkušenosti využívají i při organizaci svateb. Snaží se udělat maximum, aby si snoubenci užili svůj svatební den a s radostí a láskou na něj vzpomínali. „Připravujeme nabídku pro každý pár šitou na míru, protože každý z nich potřebuje něco jiného. Mohlo by se zdát, že svatby si jsou podobné, ale není tomu tak. Každá svatba je originál a my k ní i tak přistupujeme,“ zdůraznily.

Inspiraci čerpají z vlastních zkušeností, sociálních sítí a i od samotných nevěst. Oblíbené barvy letošních svateb byly například odstíny zelené, modré, bordó a zlaté nebo starorůžové a pudrové. Trendy je stále i boho styl, například v kombinaci s podzimní cihlovou barvou. „Svatby jsou také hodně inspirované zahraničními trendy. Příkladem jsou třeba dospělé družičky, odpolední obřady či rauty místo obědů. Více se upouští od českých tradičních zvyků, jako jsou svatební koláčky, vývazky či krmení se polévkou z jednoho talíře,“ dodala Linke.