„Městská doprava je v Jablonci vnímána cestujícími v jednotlivých parametrech zpravidla o něco lépe, ale rozdíl je minimální. Podle mne má na to vliv velikost města a frekvence dopravy. Třeba nástup předními dveřmi po celý den má v Jablonci příznivý vliv na vnímání bezpečnosti v dopravě. Toto opatření je však vzhledem k zatížení některých linek zejména v dopravních špičkách v Liberci nereálné," zhodnotil výsledky ředitel DPMLJ Luboš Wejnar.
Kvalitu služeb zjišťuje podnik ročně u 1 200 lidí. Zajímá se o chování personálu, čistotu vozidel, spolehlivost spojů a poskytované informace. Cestující ve svých stížnostech nejvíce kritizují přesnost a spolehlivost, děje se tak ale především když je v provozu objížďka nebo výluka. „Chování řidičů nevykazuje významné výkyvy, připomínky řešíme spíš jednotlivě na základě konkrétních podnětů. Tyto záležitosti řešíme důsledně. Poslední měsíce roku 2012 naopak vykazovaly zvýšený počet poděkování řidičům," řekl Oskar Zappe, dopravní ředitel, který s výsledky průzkumů pracuje.