Zde linky končí. Lidé mají díky nim stihnout první ranní rychlík směrem do Pardubic přes Turnov.

„Jsou to v podstatě okružní jízdy, které sbírají cestující. Těm podobný spoj dlouhodobě chyběl," uvedl dopravní ředitel DPMLJ Oskar Zappe. Potvrdil to i ředitel DPMLJ Luboš Wejnar. „Ne každý má možnost ráno jet taxíkem. Krajské město velikosti Liberce si navíc podobnou ranní linku zaslouží," konstatoval Wejnar.

Linky 97, 98 a 99 začnou jezdit od 1. září, kdy dochází ke změně jízdních řádů. Současně s nimi se o 10 minut prodlužuje odjezd spojů z terminálu Fügnerova, které pojedou směrem k nádraží ve 23.20, aby dopravily cestující k poslednímu nočnímu rychlíku. Z uvedených změn mají radost cestující, již méně ale samotní řidiči a zaměstnanci DPMLJ. Je totiž uvedené ranní spoje doposud svážely do zaměstnání a to, že linky se stanou veřejné, se jim moc nezamlouvá.

„Je třeba si přiznat, že ve 3 ráno jezdí spousta ožralých a gamblerů. Zaměstnanci DPMLJ mají u sebe peníze a jízdenky, nebude to dělat dobrotu," kritizuje na internetovém dopravním fóru uživatel Slávista, patrně jeden z řidičů, kteří ranní svoz do práce využívají.

Krom toho lidé kritizují samotnou návaznost autobusů na rychlíky. V zimě se totiž jízdní řády nedají přesně dodržet a rychlík na spoj MHD nečeká. „Není šance jej stihnout. Dnes zajíždějí k nádraží busy tak ve 4.10," vysvětluje řidič