Je v současné době velký zájem o lety malými stroji?

Za posledních pět let se zvýšil několikanásobně. Je to dáno uspěchaností doby a globalizací. A to i v evropském měřítku. Manažeři šetří čas při cestování do svých podniků, které mají často po celém starém kontinentu.

Nebojí se velcí bossové létat malými letadly?

Zatím si nás třeba neobjednal žádný japonský klient, přestože lidé ze země vycházejícího slunce u nás i v okolních zemích vlastní a řídí mnoho strojírenských a elektrotechnických podniků. Zda je to nedůvěrou k malým letadlům, to nevím. Naopak si nás oblíbili Holanďané.

Vašich služeb tedy využívají běžní manažeři a obchodníci…

Ale i špičky ve svých oborech. Letos si nás například vyžádal Tomáš Baťa, protože si při lyžování poranil nohu. Z Uherského Hradiště jsme s ním letěli do Vídně.

Máte tedy i lůžkové a zdravotní vybavení?

Nemáme, ale třeba Miloše Fromana jsme dopravovali z Prahy do Frankfurtu nad Mohamem kvůli zdravotním potížím v leže. K tomu nám postačila úprava kabiny a instalace vakuového lehátka.

Jak se cítí takové hvězdy v malé kabině?

To mně neřekli, ale bezprostřední vystupování obou zmíněných pánů, dialog s nimi a příjemné vystupování ve mně jen utvrdilo, že to jsou výjimečné osobnosti.