„Zhruba třikrát týdně se mi stává, že když chci přes UPC vytočit místní číslo, ozve se mi ve sluchátku pouze omluvná hláška: Hovorové kanály jsou obsazeny. Opravy se dožaduji už od ledna a stále nic,“ stěžuje si Egon Wiener z Liberce.

Podle mluvčího společnosti UPC Františka Maliny k výpadku ale došlo pouze dvakrát. „Klientovi se za oba případy omlouváme. Další závady jsme ověřili, vše je ale z naší strany v pořádku,“ řekl mluvčí.

Podle společnosti UPC dostal Egon Wiener na telefon několik slev z paušálu. „V březnové a dubnové faktuře jsme mu poskytli slevu 25 procent. V květnu dostal slevu 35 procent na telefon i internet po dobu jednoho roku,“ vyjádřil se mluvčí UPC František Malina.

Egon Wiener sice slevy vítá, byl by ale radši, kdyby společnost UPC přiznala chyby a zajistila mu plně funkční telefon.

„K čemu mi budou slevy, když si nemůžu zatelefonovat. Dokonce se ani nikdo nedovolá ke mně. Naposledy byl telefon hluchý 19. dubna. Od té doby je zatím klid,“ řekl Egon Wiener.

„Zarážející na tom je fakt, že k výpadkům dochází už od ledna. Operátor v klientském centru mi jen slibuje, že se na opravě pracuje,“ dodal.

Podle mluvčího UPC došlo v minulosti skutečně k dvěma výpadkům. Další ale společnost odmítá. „Poprvé, to bylo v únoru, měl klient modem vytažený ze sítě, proto telefon nefungoval několik desítek minut. Podruhé, počátkem dubna, nešel kvůli poruše na technickém zařízení u našeho telekomunikačního partnera. Telefon přitom klientovi nefungoval několik hodin,“ upřesnil mluvčí František Malina a dodává, že v souvislosti s oběma výpadky nebyly porušeny všeobecné obchodní podmínky smlouvy.

Nespokojený zákazník zvažuje, že smlouvu s UPC zruší. „Telefonní služby firmy UPC jsou podle mne nespolehlivé,“ uzavřel Egon Wiener.