„Krize nás zatím výrazněji netrápí. Na spotřebě našeho piva se totiž neprojevila. V dubnu jsme měli dokonce historicky největší měsíční výstav, když jsme uvařili přes 36 tisíc hektolitrů piva,“ prozradil Deníku ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík s tím, že v průběhu roku hodlá vedení společnosti investovat do zvýšení kapacity pivovaru. „Potřebujeme nové studené prostory, na kterých je způsob, jakým pivo vyrábíme, závislý,“ dodal Roman Havlík.

Skutečnost, že se ekonomická krize zatím na prodeji piva příliš nepodepisuje, potvrdil Deníku i sládek vratislavického pivovaru Petr Hostaš. „Není to tak drsné, jak jsme očekávali. Těžko ale posoudím, jak by to vypadalo, kdyby krize nebyla. Neřekl bych ale, že by na nás měla nějaký velký vliv,“ uvedl Petr Hostaš.

Také on přitom nezapomněl zdůraznit vliv teplého dubna na měsíční výstav vratislavického pivovaru. „I přes chladnější první měsíce letošního roku to vypadá dobře. Výstav nám stoupnul asi o 10 procent. Naším cílem je přitom udržet výstav pivovaru na hodnotách, které jsme měli v minulém roce. Když bude něco navíc, bude to jen dobře. Velkým pivovarům se ale přibližovat nechceme,“ dodal Petr Hostaš s tím, že pivovar chce v letošním roce vsadit kromě klasické produkce také na speciální pivo, které ocení především jeho milovníci.