Čeští zákazníci mají přitom nejraději klasického tvarohového Míšu s čokoládovou polevou, který s přehledem vítězí mezi téměř dvěma stovkami druhů mražených krémů, jež má řetězec v nabídce. Míšu přitom zákazníci milují už několik desítek let, na trhu se tento nanuk totiž objevil již za totality.

Druhou nejpopulárnější zmrzlinou je mezi spotřebiteli jahodový Mrož.
Lidé jsou podle Jany Matouškové konzervativní i co se týká chutí. Nejoblíbenější mezi zákazníky zůstávají příchutě čokolády a vanilky.

Zmrzlinová sezóna začala v letošním roce díky teplému počasí už v druhé polovině března.

„Období, kdy zaznamenáváme zvýšený prodej zmrzlin, se každým rokem nepatrně posouvá blíže k zimním měsícům. Letos jsme zaznamenali nárůst už na jaře, které bylo extrémně teplé,“ informovala Veronika Kordová, nákupčí oddělení mražených výrobků Tesco Stores. „V posledních dnech se prodej téměř zdvojnásobil, u některých výrobků, například u populární zmrzliny Míša, jsme zaznamenali nárůst prodeje až o 230 procent,“ dodala.

V jarních a letních měsících lidé více kupují takzvané nanuky, v zimě je pak větší poptávka po větších rodinných baleních sladkých mražených pochoutek.

Mezi letošní novinky na trhu patří jogurtová zmrzlina Carte d’Or, protkaná nitkami řeckého medu, nebo nanuky značky Modré z nebe.