Lidé nakupují letní a především venkovní zboží jak v klasických supermarketech, tak i po internetu.
O více jak 15 procent stoupl podle průzkumů v měsíci květnu prodej zahradnických potřeb přes internet.
„Na nejstarším internetovém tržišti ABC Českého Hospodářství jde sezónní zboží na dračku. Nákupem přes tržiště může zákazník ušetřit i desetinu ceny. Letošní teplé jaro ovšem překonalo očekávání,“ popsal spolumajitel ABC Českého Hospodářství Predrag Dukič.
Stejné úspory nákladů jako domácnosti mohou přes tržiště získat i podnikatelé.
„Nakupovat přes B2B tržiště je velmi jednoduché. Stačí vložit poptávku a správně ji umístit do oboru, kterého se týká,“ uzavřel Predrag Dukič.
Nejčastěji se zájem domácností zaměřuje na shánění výhodných možností nákupu právě bytového zařízení a doplňků. Poptávka po tomto zboží stoupla meziročně o 10 procent.