„Všichni jsme s výsledkem nadmíru spokojeni, protože před závodem jsme s takovou porcí bodů vůbec nepočítali,“ radoval se Enge i přesto, že piloti německé stáje Young Driver AMR neudrželi s vozem Aston Martin DBR9 vedoucí pozici, kterou si vyjel v kvalifikaci.

Enge do hodinového závodu parádně odstartoval a soupeřům se začal vzdalovat. Pak mu ale začaly odcházet pneumatiky a pětice soupeřů se na něj dotáhla. Čech však první místo do povinné zastávky v boxech uhájil.

„V Brazílii bylo extrémní horko, což se projevovalo na pneumatikách, které nám fungovaly maximálně osm kol. Start se mi vydařil a pak jsem první čtyři kola ujížděl svým soupeřům. Postupně mi přestaly fungovat pneumatiky a celá pětka se na mě zpět dotáhla. Pozici jsem kontroloval až do zastávky v boxech, která u nás proběhla opět rychle,“ popisoval Enge svůj stint.

Turner po výměně sváděl marný boj s gumami a v 53. minutě ho předjel Xandi Negrao. „Darren svoji pozici musel velmi tvrdě hájit, ale po osmi kolech mu odešly opět pneumatiky. Nevíme jak, ale Maserati si nějakým způsobem pošetřilo nové obutí. Můj kolega neměl šanci.“

Poslední závod letošního ročníku FIA GT1 World Championship se pojede již následující víkend 3. až 5. prosince 2010 na argentinském okruhu Potrero de los Funes nedaleko města San Luis. „V Argentině to bude těžké. K současným deseti kilogramům nám přibude dalších třicet. Nyní jsme na druhé pozici a příští týden budeme chtít určitě uhájit pódiovou pozici v šampionátu jezdců,“ naplánoval si 34letý liberecký rodák.