Po úvodních dvou erzetách byla trochu překvapivě v čele dvojice Trnovec – Kárník (Mitsubishi), kteří však na třetím měřeném úseku havarovali a museli ze soutěže odstoupit. Poté se souboj na 129 kilometrů dlouhé trati s osmi erzetami o putovní pohár zúžil na dvojice Tošovský - Gross a Tlusťák – Škaloud. Loňský vítěz Jiří Tošovský si stále udržoval náskok zhruba osmi sekund, ale Tlusťák, startující letos převážně v soutěžích ME, fantastickým závěrem vyhrál o 9,5 vteřiny závěrečnou erzetu a celkově zvítězil o pouhé 1,3 vteřiny.
Ze šestapadesáti odstartovaných dvojic přijelo na cílovou rampu o dvanáct méně. V celkovém pořadí Mistrovství ČR historických vozů vyhrál Lubomír Tenkl s BMW M3 před jezdci s vozy Opel Kadett Zdeňkem Tichým a Ctiradem Hájkem. Absolutním vítězem klasifikace Poháru ČR se stali otec a syn Hendrichovi (Mitsubishi Lancer). V rally pravidelnosti zvítězil Břetislav Šindelář s vozem Trabant.
Dařilo se i regionálním posádkám Hlaváč s Kašťákem (Nissan Sunny) byli třetí v kategorii SA2, Václavík s Hájkem (Škoda Felicia) rovněž třetí v SA1, Picek s Pickovou (Škoda Fabia) hned za nimi. Bratři Hejhalovi se Škodou 110 L byli v absolutním pořadí historiků pátí, svoji kategorii vyhráli. Kvalitní výkon opět podal Francouz žijící v Čechách Dominik Laurent, navigovaný Jiřím Venušem (Peugeot 206),vítěz třídy N3 a třiadvacátý absolutně. Laurent má amputovanou nohu nad kolenem a přesto dokáže držet krok s ostatními.
Rally se jela za příjemného počasí a bez narušení časového harmonogramu za pořadatelství HBV Motorsport. Zdar soutěže ummocnil i fakt, že na organizaci se podílela řada bývalých i současných závodníků – manželé Hlavatí, O. Babák, J. Krečman, V. Kuna a další.
Absolutní pořadí: 1. Tlusťák – Škaloud – Citroën S1600 - 37:09,5, 2. Tošovský – Gross – Mitsubishi Lancer Evo 9 – 37:10,8, 3. Mulač – Mulačová – Subaru Impreza – 38:24,8, 4. Tenkl – Vosádka – BMW M3 – 39:23,9, 5. Hendrich – Hendrich – Mitsubishi Lancer Evo 6 – 39:29,7, 6. Tichý - Horák – Opel Kadett – 39:55,7, 7. Svačina – Kunovský – Škoda Felicia – 40:36,3. (pv)