Další velké vítězství zaznamenala druhá dvojice v absolutním pořadí Miroslav Jakeš – Petr Gross, kteří vyhráli absolutní klasifikaci M ČR ECO SUN sprintrally na voze Mitsubishi.

Kahle se dostal do čela až ve druhé polovině rally a parádní jízdou, atraktivní pro diváky, po loňské smůle zaslouženě zvítězil. Ale oba jmenovaní to neměli zdaleka jednoduché, i když už v první části odstoupili pro technické závady dva velcí favorité Pavel Valoušek (Škoda Fabia WRC) a Roman Odložilík (Citroën Xsara WRC).

Čelem však důkladně míchali rovněž dobře jedoucí Sýkora se Škardovou (Mitsubishi Lancer Evo 9), Tomaštík s Vrečkou (Subaru Impreza WRC) i Tarabus s Norkem (Ford Fiesta S2000). Velké uznání si za předvedené výkony zaslouží rovněž Cvrček, Dohnal a Bujáček.

Neskutečnou jízdu pro diváky, kterých se za krásného slunečného počasí sešlo podél trati podle neoficiálních údajů téměř padesát tisíc, předváděli také další jezdci, například Jan Černý s Citroënem (13. absolutně), Jiří Vrkoslav s kitovou Felicií (18. absolutně) nebo Petr Šimurda se Škodou 130 LR. Celkově spatřilo cílovou rampu 91 posádek z původně 137 odstartovaných.

Thermica rally nastavila jako úvodní soutěž M ČR ve sprintrally pomyslnou laťku hodně vysoko, zejména co se týče počtu startujících, kvality rychlostních zkoušek i celkové organizace.

Výsledky Thermica rally Lužické hory 2011
Absolutní pořadí 14. ročníku Thermica rally Lužické hory 2011:

1. Kahle – Doerr – Škoda Octavia WRC, 2. Jakeš – Gross – Mitsubishi Lancer Evo 9 - +5,5 sekundy, 3. Sýkora – Škardová – Mitsubishi Lancer Evo 9 - + 6,3 sekundy.

M ČR ve sprintrally:
1. Jakeš – Gross - Mitsubishi Lancer Evo 9, 2. Sýkora – Škardová – Mitsubishi Lancer Evo 9, 3. Tomaštík – Vrečka – Subaru Impreza WRC.
Lužický pohár: 1. Kahle – Doerr – Škoda Octavia WRC, 2. Bujáček – Omelka – Mitsubishi Lancer Evo 9, 3. Tošovský – Král – Mitsubishi Lancer Evo 10.