V Brně dojel na MMČR pátý, na šestihodinovém závodě v Mostě startoval za Moto HB a přispěl k třetímu místu. Bohužel na dalším podniku MMČR v Mostě v 8. kole havaroval, nedojel a tím přišel o vedoucí pozici v seriálu. Na Alpe Adria Cupu pak dojel třináctý.

V závěru měsíce června se jel MMČR a AAcup na Masarykově okruhu v Brně. Tým Road Racing Liberec přijel tentokrát pouze s jedním zástupcem Petrem Řezníčkem (druhý jezdec Pavel Bouma je stále mimo provoz) a s cílem přivézt co možná nejlepší výsledek ve třídě Volná nad 600. Tato třída se tentokrát jela společně s polským mistrovstvím, takže na trať do první kvalifikace vyrazilo téměř 50 závodníků.

Jelo se na suchém povrchu, i když počasí bylo oblačné a Řezníček si již ve třetím kole kvalifikace časem 2:09.7 zajistil poleposition s náskokem 1.9 s před druhým Fejtem z týmu Moto HB. Druhá kvalifikace na částečně mokré trati už nikomu zlepšení nepřinesla. Po ranních warm-up trénincích, za suchého počasí, se spustil déšť a provázel tak všechny odpolední závody. „To trochu zkomplikovalo situaci, protože to byla letos první jízda na mokrém povrchu a rovnou v ostrém závodě,“ uvedl Řezníček.

Start se mu podařil a do první zatáčky najížděl jako první. „Naším cílem bylo dovézt co možná nejvíce bodů, ale bez rizika pádu a zranění před následujícím důležitým předposledním závodem v Mostě,“ přiznal Řezníček. Takže výsledné 5. místo v mokrém závodě stačilo, aby Petr zůstal s náskokem v čele průběžné klasifikace, přestože největší soupeř Tomáš Milichovský z týmu Moto HB dokázal zvítězit.

Na následující předposlední podnik MMČR na Autodrom Most přijel liberecký tým s předstihem, kdy Řezníček po dohodě s týmem Moto HB nastoupil k prestižnímu šestihodinovému závodu Czech Endurance Cup (CEC), a to především z důvodu dobrého tréninku. „Nejsme specialisté na vytrvalostní závody, přesto se nám dařilo se v průběhu celého závodu držet na 1. - 3. místě i s chybami při střídání. V posledních kolech závodu pršelo a náš tým si dojel pro celkové třetí místo ve složení Fejt, Milichovský, Řezníček a Štecher. Chtěl bych poděkovat kolegům z Moto HB za perfektní spolupráci, přestože to byla jejich premiéra ve vytrvalostních závodech,“ uvedl Řezníček.

Dva dny po závodě CEC Road Racing Liberec (stále bez zraněného Boumy) vyjel v Mostě do kvalifikace Přeboru ČR ve třídě Volná nad 600. Za chladného, ale suchého počasí si v obou kvalifikacích vyjel Řezníček poleposition časem 1:42.2 a za ním se na druhé místo dostal Milichovský s časem těsně pod 1:43. První řada byla poměrně vyrovnaná. První závod se jel společně s polským mistrovstvím, takže to na trati nebylo úplně jednoduché se 40 jezdci, když někteří byli výrazně pomalejší.

Start z prvního místa se celkem povedl, dokonce se to v první pomalé zatáčce obešlo bez větší kolize a Petr se zařadil na třetí místo za Valentu a Milichovského, které oba během dvou kol předjel a postupně se vzdaloval až do předposledního kola. V předposledním kole se v zatáčce pod Matadorem rychle přiblížil dalšímu jezdci jedoucímu o kolo zpět a v domnění, že tento respektuje modrou vlajku, nasadil vnitřním obloukem na předjetí. Bohužel pomalejší závodník vlajku přehlédl a nenechal místo na trati. Proto ve snaze zabránit srážce začal Řezníček prudce brzdit, což neunesla pření pneumatika a došlo k pádu.

„Bohužel nulový příděl bodů znamenal, že z bezpečného vedení v tabulce PČR jsme se propadli na celkové druhé místo se ztrátou devíti bodů na Milichovského. Před posledním závodem na maďarském Hungaroringu tak máme ztíženou situaci a teoretickou šanci na titul, pokud dojedu na první pozici a Milichovský nedojede lépe než třetí,“ vysvětlil liberecký jezdec.

Po zprovoznění Yamahy díky mechanikovi Pažitnému se týden nato tým zúčastnil Alpe Adria Cupu s evropskou konkurencí ve třídě Superstock 1000. Již v kvalifikaci padl traťový rekord časem pod 1:37 v podání Michala Filly a celkově byla tato třída nejvyrovnanější, když se 11 jezdců kvalifikovalo časem pod 1:40. Řezníček startoval ze 16. místa z celkem 23 závodníků.

V závodě se po problémech několika jezdců v šikaně po startu propracoval do první desítky a vypadalo to na dobrý výsledek. Bohužel nasazené tempo po problémech s převodovkou a vyskakujícími kvalty neudržel a propadl se na celkové 13. místo v cíli dvanáctikolového závodu. Potěšující byl tedy alespoň osobní rekord na této trati časem 1:41.7.

„Nyní nás čekají přípravy před důležitým posledním závodem sezóny na maďarském Hungaroringu počátkem září. Doufám, že tam vyrazím již s uzdraveným Boumou,“ doplnil Petr Řezníček.