Na startu se sešlo v pátek odpoledne třiatřicet dvojic a vozový park byl doopravdy velice pestrý. Vedle řady různých škodovek zde startoval Renault 8, Simca, Audi Quattro, VAZ 21011, Trabant 600, několik typů Fiatů, Tatra 603, Porsche 924 nebo Ford Escort.
Soutěž byla rozdělena do tří etap a v každé byl jeden měřený úsek, který účastníci absolvovali dvakrát. Trestné body se sbíraly jak za jízdu pravidelnosti, tak i za předčasné a pozdní příjezdy do časových kontrol. A body nasbírala většina posádek, neboť se jezdilo uličkami na jedno auto a někde se našlo i trochu ledu nebo přemrzlého sněhu. Dodržování trati dále hlídaly průjezdní kontroly.
Trať rallye několikrát překřižovala většinu úzkých silniček Kokořínska a části Českého středohoří. Z Liberecka se nejvýše prosadili Hrnčiřík se Zdražilem (Simca Elysee) na sedmou příčku. Osmí skončili Pavel a Radka Cinibulkovi (VAZ 21011) a čtrnáctí Michal Bumba s Pavlou Hubičkovou (VW Karmann).
Historic Kokořínsko 2011 bylo první částí nového seriálu závodů pro historické automobily. Druhou částí bude koncem dubna (29. – 30. dubna) Classic Rallye Ještěd, kterou připravuje tým pořadatelů libereckého Automuzea v čele s Milanem Bumbou.
Celkové pořadí soutěže: 1. Břížďala – Řehák – Škoda 120 L, 2. Strnad – Kuška – MGB GT, 3. Franc – Strelka – VW 181, 4. Vítek – Vítková – Porsche 924, 5. Kroutil – Nagy – Fiat 128.