Tuto anketu každoročně pořádá web dresblog.cz. Prvenství v této soutěži bral počtvrté v řadě Litvínov, druhý skončil Zlín. Naopak na samotném chvostu tabulky dopadla Kometa Brno.

V hokeji se odjakživa hodnotí výkony na ledě, počet bodů, gólů, asistencí a dalších ukazatelů. V poslední době se ovšem hledí také na dresy jednotlivých mančaftů. Co konkrétně se hodnotilo v dané soutěži? Uměřenost, vkusně začleněné reklamy, barevná kombinace a jednoduchý design.

Marketingové oddělení klubu odvádí dlouhodobě výbornou práci. Důkazem budiž poslední projekt „Hokej, jedna báseň“ nebo speciální edice oblečení pro zápasy play-off. Především oděv s nezapomenutelným sloganem „Vidíme to růžově“ šel zejména mezi ženskou populací hodně na odbyt.

S čím se klub vytasí příště?