Na pohled velká motorka bude ergonomicky příjemná i pro holky a menší jezdce.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Úzká stavba usnadňuje nastupování a při stání se můžete pohodlně zapřít nohama.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Moderní design se povedl na jedničku. Nepřináší revoluci, celek i detaily však vypadají skvěle.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Přední světlo se nově skládá ze dvou svítilen umístěných nad sebe.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Užší řidítka usnadní proplétání městským provozem, ovladatelnost zůstává výborná.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
V zácpách si tahle motorka svou obratností nezadá se skúterm.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
TFT displej s perfektní čitelností má navíc spolehlivou stmívací funkci.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Koncovka výfuku propůjčuje motoru příjemný sytý zvuk.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Řadový dvouválec poskytuje výkon 35 kW, do sedla tedy mohou i dorostenci s řidičákem A2.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Dvoukotoučové brzdy mají výkonu na rozdávání, přitom se dobře dávkují.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Do nádrže se vejde 17 litrů benzinu.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Schůdek za sedlem umožňuje mírné zapření beder.
Zdroj: Deník/Viola Procházková