VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Univerzita a dopravní podnik chystají zlepšovák pro motory tramvají

Univerzita a dopravní podnik chystají zlepšovák pro motory tramvají

Liberec - Na dalším společném projektu, který má tentokrát zlepšit spolehlivost a prodloužit životnost trakčních motorů v tramvajových podvozcích, spolupracují nyní vědci z liberecké univerzity a praktici z dopravního podniku.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 3 PŘÍSPĚVKŮ

Kolik je to ?
Nezaregistrový uživatel 10.5.2013 reagovat
If má DPMLJ 67 tramvají (a je v tom započítaná i ta zelená mrcha, co stojí už léta v hale 8 ?) a jen 44 vozů vyjede, je to čistá využitelnost 65 % . Antone Pavloviči, a není to málo ?! Takto se hospodaří v DP ? Proč vlastně chtějí politici nové tramvaje, když je využitelnost v provozu tak malá a koleje do Dobiášky nepovedou ani za 10 let ! Proto se zdražuje jízdné, protože vedení a představenstvo utrácí za kraviny (nebo za úplatky ?).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kolik je to ?
Nezaregistrový uživatel 29.5.2013 reagovat
Využití ze 65% je více než slušné. Protože je třeba počítat s větší opravou (tou plánovanou), nebo s neplánovanou opravou poruchy či závady a v neposlední řadě i s opravou násilného poškození při dopravní nehodě. Nové tramvaje chtějí polici proto, že nic netrvá v světě věčně, jak praví klasik-a Liberec novými tramvajemi jaksi neoplývá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
44 vozů????
Nezaregistrový uživatel 11.5.2013 reagovat
Ve špičce jezdí 10 souprav na městské lince (sl. 090 - 099), to je 20 vozů. Na meziměstě 6 souprav na lince 11, to je 12 vozů a ráno 2 soupravy a 2 sóla na lince 5, to je 6 vozů. Takže 20+12+6 je 38 vozů. Večer již jezdí sólovozy, to se ale praktikuje většinou rozpojením souprav, které předtím jezdily v soupravě, ty se jakoby nedají počítat. Prostě ráno cca v 7h je naráz venku jen 38 tramvají ;-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>