Pětice mužů, až na výjimky, nechtěla před soudem vypovídat. „Všechno jsem již uvedl,“ vysvětlil Martin Drlík. Naopak Josef Špidlen se rozhodl od krádeží distancovat. “Žádných krádeží jsem se nedopustil. Raba mi řekl, abych odvezl nějaké auto, že potřebuje řidiče. Že jsou kradené, jsem nevěděl,“ uvedl obžalovaný.

Osmkrát odsouzený Miroslav Raba a sedmkrát odsouzený Jan Celba pak figurují ve většině krádeží. Celkem měl gang odcizit jedenáct vozů nejrůznějších značek. Vhod jim přišlo i lyžařské vybavení, které majitelé ve vozech zanechali. Dva lupy, vozy značky Volkswagen Golf, jim přitom ukradli údajně jiní lapkové. „Vozidlo po krádeži odstavili a když si pro něj ráno dojeli, zjistili, že jim ho někdo odcizil,“ stálo v obžalobě.

Automobily prodávali pod cenou. Například Škodu Oktavia, jejíž odhadní cena byla určena na 280 tisíc, prodali za pouhých 25 tisíc korun. Výjimkou nebylo ani rozebírání vozů na náhradní díly.

Dvou až tříčlenné skupiny se pohybovaly po Praze i po letoviscích v Jizerských horách. K jedné z krádeží pak došlo při cestě z Frýdlantu do Liberce. „Za plotem stál auťák. Já jsem ale hlídal dveře, kdyby se někdo probudil,“ snažil se zmírnit vinu Martin Drlík.
Krádeže v Praze se staly pro šestičlenný spolek osudným. Tři z nich se vydali s ukradenými vozy značky Audi a Passat do Ústí nad Labem. Zde jim pak policejní vozy zatarasily cestu a policisté postupně spolek pozatýkali.