Z dosavadního sídla v Mariánské ulici se kompletní agenda přestěhuje do zrekonstruovaných prostor v přízemí bývalé budovy Uranu v ulici 1. máje, kde v současné době sídlí sociální odbor a rovněž Městská policie Liberec.

„Do nových prostor se přestěhuje i sekce schvalování jednotlivě dovezených nebo přestavěných vozidel ze třetího patra budovy Nového magistrátu,“ upozornil Martin Korych, tiskový mluvčí libereckého magistrátu.

Změní se způsob odbavení klientů a nemalou výhodou bude rozšíření provozní doby, protože od 1. 1. 2009 bude i na registru vozidel zaveden sobotní provoz od 8 do 12 hodin.

Významnou změnou bude jedna ze zmiňovaných novinek, a to kamerový dohled nad provozem registru vozidel. „To umožní on-line informace na webových stránkách města o počtu čekajících klientů, možnost zajištění přednostního odbavení s přihlášením přes internet i pohled do čekárny,“ vysvětlil Martin Korych.

Právě on–line rezervaci přes internet mohou klienti libereckého magistrátu využít již například při vyřizování osobních dokladů. „Službu jsem již několikrát využila. Je to lepší, předem se objednat, nemusím potom alespoň čekat, až úředníci odbaví lidi ve frontě,“ pochvaluje si službu Jitka Hornová z Liberce.

Stěhování pracoviště s sebou přinese podle Martina Korycha i několik omezení. Z důvodu stěhování rozsáhlé evidence motorových vozidel totiž dojde k omezení odbavování klientů v Mariánské ulici.

Od úterý 25. 11. 2008 do čtvrtka 27. 11. 2008 budou k dispozici pouze tři přepážky. Pracovníci registru vozidel v této době nebudou moci provádět úkony vyžadující doklady z fyzické evidence. Stejné omezení se může vyskytnout i v týdnu od 1. 12. do 5. 12. 2008 v nových prostorách. „Pokud není Vaše návštěva oddělení registru vozidel neodkladná, směřujte ji prosím mimo období od 25. 11. do 5. 12.,“ apeluje mluvčí Martin Korych.