V Harrachově se dvakrát dostal do třicítky, v prvním nedělním závodu byl dokonce třináctý a ve druhém patnáctý. Rodák z Lomnice nad Popelkou věří, že konečně se o něm mezi skokany bude hovořit jako o úspěšném závodníkovi, nikoliv jako o tom, kdo hrál v reklamě.

Za sebou má teprve jedenáct závodů v prestižním seriálu a už zamotal hlavu trenérovi Davidu Jiroutkovi, který tvoří nominaci na mistrovství světa ve Val di Fiemme. „Samozřejmě mě výsledky moc těší," říká.

Dosud se o něm hovořilo jako o herci v reklamě na mobilního operátora. Jeho role však spočívala pouze v tom, že se postavil se skokanskými lyžemi vedle hlavního aktéra Vojty Kotka. „Každá reklama skoku na lyžích je dobrá, ale už nám to trochu leze krkem, bavit se o tom pořád dokola," konstatují čeští skokané. Kožíšek přitakává.

„Dostal jsem nabídku v Lomnici, protože se mělo natáčet původně tam," uvedl Kožíšek. Nakonec se točilo u můstků v Liberci, kde byl v té době zrovna na soustředění. „Byla legrace, i když to samozřejmě bylo hodně unavující," uvedl Kožíšek. „Dodnes ještě nějaké hlášky používáme, aby se uvolnila a zvedla nálada, ale už je to starý," řekl reprezentant s přezdívkou „létající Čestmír" podle stejnojmenného televizního seriálu.