Lyžaři běžci se připravují na Dachsteinu

Liberec - Běžci Dukly Liberec jsou momentálně na soustředění, které mají týden na Dachsteinu. S trenérem Miroslavem Petráskem tam je skupina reprezentantů ve složení: Lukáš Bauer, Martin Jakš, Jiří Magál, Ondřej Horyna, Dušan Kožíšek, Aleš Razým.

22.6.2012

BĚŽCI DUKLY LIBEREC NA DACHSTEINU. Zleva: Jiří Magál, Ondřej Horyna, Dušan Kožíšek, Aleš Razým, Martin Jakš, Lukáš Bauer.Foto:

Speciálně pro Deník si vedl deníček Martin Jakš.

V neděli nám začalo další letošní soustředění. Pro nás trochu nezvykle, protože jsme vyrazili na ledovec, kam jezdíme hlavně na podzim. V plánu byla delší zátěž, jak na lyžích na Dachsteinu, tak i dole v okolí Ramsau „na suchu".

Dnes máme za sebou třetí den z týdenního kempu. Vstáváme kolem 6:30, v sedm hodin snídáme a vyrážíme hned první lanovkou v 7:50 na ledovec, abychom začali lyžovat co nejdříve, protože i nahoře ve 2 700 metrů nad mořem se teploty šplhají vysoko nad bod mrazu a pálí letní slunce (uvidíme, jak to bude vypadat v druhé polovině kempu, protože předpověď počasí napovídá, že bychom měli okusit i sněžení). Trénink trvá 2 až 2,5 hodiny a pak se vracíme lanovkou zase na hotel. Bydlíme hned u spodní stanice lanovky, což je při přesunech výhodou. Ve 12 hodin máme oběd a po něm nejeden z nás zaleze do postele, aby trochu odpočinul před odpoledním tréninkem, na který většinou vyrážíme autem do Ramsau kolem třetí hodiny odpoledne. Dnes jsme byli v posilovně a následoval běh s holemi po okolí zakončený výběhem zpět k hotelu. Jindy zase trénujeme na kolečkových lyžích. Z odpoledního tréninku se vracíme kolem půl šesté a o další půlhodinku déle je připravena večeře. Po ní je prostor na regeneraci (masáž, sauna) a přípravu lyží na další den. Večer již z postele zkouknu první poločas pravidelných zápasů fotbalového Eura. Konečné výsledky se pak většinou dozvídám následující den, protože mne únava přemůže a o druhém poločase už spím.

Z Ramsau se vracíme v neděli, týden budeme trénovat doma a potom se sejdeme na dalším soustředění, tentokrát v Liberci.

Autor: Redakce

22.6.2012 VSTUP DO DISKUSE

Letní jazzová dílna Karla Velebného pokračovala ve středu 16. srpna lektorským koncertem v restauraci Beseda, kam byl koncert přesunut kvůli nepříznivému počasí z nádvoří frýdlantského zámku.

OBRAZEM: Jazzová špička v Besedě

Manolo Blahnik

Manolo Blahnik vystavuje v Praze. Uznávaný obuvnický mág mohl žít v Česku

Urologie je zavřená

Liberec – Na liberecké urologii se maluje.

Hlasujte pro nejhezčí miminko 33. týdne roku 2017

Liberecko - /GALERIE, HLASOVÁNÍ/ - Představujeme vám miminka vyfocená ve 33. týdnu roku 2017. Hlasujte pro to nejhezčí!

Agresivita na úkor krásy! Jablonce spřádá plány, jak poprvé zvítězit

Severní Čechy - „Už nemůžeme hledět jen na krásu, potřebujeme tři body,“ velí jablonecký kouč Zdeněk Klucký před Duklou. Liberec hraje v Mladé Boleslavi, Teplice jedou na Baník.

Hvězdou českého YouTube je Ben Cristovao

Globálním hitem YouTube se letos v létě stala španělská píseň Despacito. V Česku ji ale překonávají domácí hity v čele s písní od Bena Cristovaa, kterou na internetu sleduje stejný počet lidí jako u obrazovek nejsledovanější televizní pořady.